La Belle et la It Girl

Who needs friends when you can have shoes?

Lovely shoes

with 5 comments

shoes

Platforms and boots, Topshop

I love the turquoise colour and the outrageous height of the sandals (does anyone love the irony of a pair of leather shoes being called Peta?), but need some help deciding on the boots. They are not as tall as I wanted them too, and a little too tight (blame my bulky.. I mean athletic calfs), but sending them back would be a pain, and I do need a pair of classyish boots. So, keep them, or get rid of them? I can envision the boots paired with purple overknees and a frilly floral miniskirt to revive last years Luella, but I just wish they actually.. were over the knee.

Written by Tonia

January 24, 2009 at 8:44 am

Posted in Uncategorized

5 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Åh bor du i Tyskland? kor då, og korleis havna du der? (håper det e greit eg spørr)

    Oh,oh. skikkelig hotte sandaler i den knæsje fargen då, diggbare. og støvlettene var stilige og tidløse, skulle hatt noken sånne støvletter eg og. i say keep’em!

    Regine

    January 24, 2009 at 12:33 pm

  2. Selvfølgelig er det greit! Jeg bor i Göttingen som er en liten by rett i midten som bare er kjent på grunn av at de har en veldig bra universitet. Jeg studerer kjemi her.

    Og jeg tror jeg beholder støvlettene, ja!

    Tonia

    January 24, 2009 at 5:51 pm

  3. Kjemi, du verden. så spennende då! ka har du lyst å bli, eller jobbe som då? liker du deg?🙂

    ser litt doc martens ut ja, men e bare fra din sko faktisk. Gullstuds?du ekje så dum du.sikkert vært kult,men eg egentlig ikkje så flink med sånt.hehe.. men kanskje eg kunne fått noken til å gjort det for meg. takk for tips:)

    Korleis ser søndagen din ut då?

    Regine

    January 25, 2009 at 12:45 pm

  4. Jeg ville opprinnelig studere medisin, men fikk et par poeng for lite i videregående, så bruker egentlig kjemistudiet mest for å få et par ekstra studiepoeng for å komme inn på medisin. Men om det ikke funker har jeg nok lyst til å jobbe med forskning innom biokjemi eller farmasi..
    Jeg tror faktisk ikke det er så vanskelig å sette studs på sko og sånt, bare tidskrevende og vondt for fingrene. Har bare ikke funnet noe sted jeg kan kjøpe det ennå. Litt større hobbybutikker eller noe.
    Søndagen ble tilbrakt med chilling og litt lesing. Fun fun fun.

    Tonia

    January 25, 2009 at 7:21 pm

  5. Hotte pumps! Og støvlettene var nydelige!

    dirtyjulie

    January 27, 2009 at 6:18 pm


Leave a Reply

